Новият Nissan GT-R NISMO покори "Нюрбургринг"

Новият Nissan GT-R NISMO покори "Нюрбургринг"

Новият Nissan GT-R NISMO направи своя дебют на "Нюрбургринг" - на пистата, на която е и разработен. Подобно на стандартния модел, NISMO версията ни гледа освежено благодарение на новата си броня, но тук е от карбон и по нея има аеродинамични елементи за по-добър въздушен поток и с цел подобряване на притискателната сила.

За да може мощният й двигател на диша, спортното поделение е сложило по-голяма V-motion предна решетка, която да вдишва по-добре без да разваля аеродинамиката. Новият подсилен преден капак пък помага за избягване на деформацията при високи скорости и също допринася за представянето.

Освен отвън, Nissan са направили промени и вътре в купето. Сложили са ново табло, волан и централен подлакътник, облечени в Алкантара. Централното табло също е получило нов дизайн и от 27 копчетата вече са станали 11 на брой. Има и по-голям тъчскрийн, защото вече коя коля няма? Не може да не споменем и облечените в кожа карбонови седалки Recaro с червена Алкантара.

Nissan GT-R NISMO 

Подобрено е и представянето на GT-R NISMO благодарение на новите амортисьори, пружини и стабилизиращи щанги, които в комбинация с новооткритата притискателна сила, карат иначе невъзпитаната кола да се държи много по-добре в сравнение с предшественицата си. Система за регулируемо окачване Bilstein DampTronic използва специално настроени NISMO амортисьори, които превръщат по-ефективно мощността от 3.8-литровия V6 туин-турбо мотор с 600 кс в скорост.

Наречен "VR38DETT," двигателят на GT-R NISMO е плод от опита на Nissan в моторните спортове. Обвързан с 6-степенна скоростна кутия с двоен съединител, той идва с два по-големи турбокомпресора, които се ползват в GT3. Колата се сглобява в Точиги, а двигателят се прави на ръка в Йокохама, Япония.

Последвайте каналите ни в:

Още от Моторни спортове

Виж всички

Водещи Новини

Видео акценти