Скания мисли отвъд хоризонта: 12 града ще видят най-новата версия на метан 14 август 2019 | 11:36
723
0
Преди срещата на върха на ООН за климата в Ню Йорк много компании дават своя бизнес принос към тази глобална кауза. Един от лидерите в тежките превози като Скания ще спре на 20 септември работата си в централния офис, както и в производствените обекти и местните звена на компанията по цял свят за един час. В това време служителите ще научат повече за измененията на климата и ще дават идеи за това как компанията може да подобри работата си, за да щади природата.

"Ние работим целенасочено в тази посока и това оказва дълбоко влияние върху нашите продукти, нашето производство и начина, по който правим бизнес", казва президентът и изпълнителен директор Хенрик Хенриксон.

Скания България прави нещо повече и стартира Road Show обиколка в 12 града, която ще включва представяне на най-модерните тежкотоварни транспортни средства и автобуси на CNG из цялата страна. "Това е нашият бърз принос към чисти транспортни услуги" – каза Петър Дончев, изпълнителния директор на Скания България. Кампанията ще организира местния капацитет от бизнеса за свързаност и създаване на взаимоотношения между клиентите, доставчиците на метан, фирмите-потребители на транспортни услуги, общините и ще демонстрира модерните решения за "чиста" бързина на доставките. Форматът на събитието е "Бизнес закуска" - презентация, филми и дискусии (насочени към бизнеса и обществото), както и тест драйв.

"Бихме искали, чрез кампанията Устойчивост! Сега и Отвъд хоризонта!, да предизвикаме и други компании да предприемат действия и се надявам заедно да постигнем голямо въздействие в България. Скания се ангажира да насочи прехода към устойчива транспортна система", подчерта Петър Дончев. Денят на климата е друга стъпка към изпълнението на тази мисия. "Скания непрекъснато работи за минимизиране на емисиите от своите продукти. Амбицията ни е за намаляване на нивата на емисиите, генерирани от собствените експлоатационни и транспортни отпечатъци в тези райони", допълни още Петър Дончев, изпълнителен директор на Скания България.

Основните цели, с които се ангажира Скания, са следните:
  • Да намали емисиите на CO2 с 50 % от сухопътния си транспорт на превозен тон до 2025 г.

  • Да намали CO2 емисиите в своите операции с 50 на сто до 2025 г.

  • Преминаване към 100 % без изкопаеми горива за електричество до 2020 г.

  • Да продължи да предлага най-широката гама от продукти на пазара с алтернативно на изкопаемите горива задвижване.

SPORTAL.BG Спортни новини

Коментирай



Няма коментари.


Авто Мания

Международният автомобилен салон София 2019: място за среща на водещите марки 20 септември 2019 | 11:58
Два електромобила и CUV дебютират на Автосалон София 2019 за KIA 18 септември 2019 | 13:40
Scania помага на клиентите си да намалят вредните емисии в атмосферата 17 септември 2019 | 15:32
Cupra и първият електромобил на Opel ще дебютират на Автомобилен салон София 2019 17 септември 2019 | 15:17
Една достолепна годишнина - MINI стана на 60 05 септември 2019 | 16:42
Новото BMW X6 като впечатляващ Showcar: първият автомобил в света с Vantablack 28 август 2019 | 12:34
Визията се превръща в реалност - световна премиера на Volkswagen ID.3 11 септември 2019 | 18:09
SUV специално проектиран за 21-ви век: Новият Land Rover Defender 11 септември 2019 | 13:05
BMW представиха i Hydrogen NEXT във Франкфурт 10 септември 2019 | 18:25
Естетическа есенция: BMW Concept 4 10 септември 2019 | 16:17
Великолепният Lamborghini Sián 09 септември 2019 | 09:47
Първият сериен електромобил на MINI с премиера във Франкфурт 03 септември 2019 | 15:38
Електрическият Volkswagen ID.3 ще дебютира във Франкфурт 03 септември 2019 | 11:21
KIA представя високо ефективни хибридни версии на XCeed и Ceed SW 02 септември 2019 | 18:01
Skoda, Toyota и Kia на Автосалон София 2019 06 септември 2019 | 09:30
За първи път на Автосалон София 2019: оборудване на "Пътна полиция" 13 септември 2019 | 11:48
Вашите лични данни

Ние събираме и обработваме Вашите лични данни.

За осигуряване на правата ви по GDPR, молим за Вашето съгласие.

Ще използваме данните за осигуряване на по-доброто Ви преживяване на нашите сайтове.

Ако натиснете бутона Приемам всички, ще дадете съгласието си на нас и на всички трети страни, описани детайлно в Политиката за поверителност и Политиката за бисквитките.

Защо е необходимо моето съгласие?

НАСТРОЙКИ ЗА ПОВЕРИТЕЛНОСТ

  • Нормално функциониране на сайтовете
    Не е зададено

    Тези данни са стриктно необходими за нормалната работа на сайтовете и мобилните ни апликации. Чрез тях можем да удостоверим самоличността Ви като логнат потребители, да Ви покажем по-добре съдържанието, да заредим сайта по-бързо, да защитаваме сайтовете и Вас от посегателства.

    Такива данни например са данните от сесията Ви – информация дали сте логнат, кеширано съдържание и други.

    Тук попадат и данните, свързани с идентифицирането Ви във връзка с регистрация за използване на наша услуга.

  • За изпълнение на нашите услуги
    Не е зададено

    Някои от услугите ни, като електронната търговия, изискват да споделите с нас лични данни. Използваме ги за да можем да изпълним договора си с Вас, за продажба и доставка на предлаганите от нас стоки.

    Други предлагани от нас услуги са възможностите да добавяте новина, коментари, снимки или видеа. Използваме личните Ви данни, която ни дава възможност да Ви идентифицираме и при необходимост – да модерираме добавеното от Вас съдържание.

  • За измерване
    Не е зададено

    Събираме информация за Вашето използване на съдържанието и я комбинираме с предишно събрана, за да измерим, разберем и отчетем Вашето използване на услугите ни.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на реклами
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно налична, за да подберем и Ви доставим релевантна реклама и за да можем да измерим доставката и ефективността й. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите предишни интереси към подбрани реклами, обработка на данни за поведението Ви, когато рекламата Ви е била показана, колко често Ви се показват дадени реклами, къде и кога са Ви били показани, дали сте предприели действие свързано с рекламата, включително клик на рекламата и направена покупка.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на съдържание
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно събрана, за да подберем и Ви доставим релевантно съдържание и да измерим доставката и ефективността му. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите интереси към съдържанието, обработка на данни за показаното Ви съдържание, колко често или за колко време е било показано, дали сте предприели действие, свързано със съдържанието, включително клик на съдържанието.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За персонализация и профилиране
    Не е зададено

    Събираме и обработваме информация за използването на услугите ни за последващо сервиране на персонализирана реклама и/или съдържание в друг контекст, напр. други сайтове и мобилни апликации, след време.

    Типично, съдържанието и поведението Ви на сайта/мобилната апликации се използва за създаване на заключения за Вашите интереси, чрез които се управлява бъдещият избор на сервирани реклами и/или съдържание.

  • По възложение и за проекти на трети страни
    Не е зададено

    При конкретни проекти по възложение на трети страни събираме Ваши лични данни, които им споделяме за осъществяване целите на проектите им. Детайлна информация за целите може да намерите в Общите условия на всеки конкретен проект, който ще Ви бъдат предоставени за получаване на Вашето съгласие.

    Понякога използваме личните ви данни, за да Ви информираме за игри и промоционални оферти на Спортал и/или на трети страни – Партньори на Спортал.

    За изпълнение на тази цел, събираме Ваши лични данни, за да Ви информираме за наши или на трети страни, наши партньори, инициативи, промоции, игри, оферти и други.

    За всички описани по-горе цели можем да използваме инструменти на трети страни.

  • За Директен маркетинг
    Не е зададено

    За да Ви изпращаме винаги актуална и полезна информация за нашите инициативи, събираме данни като адрес на електронна поща или друг начин за контакт с Вас – Viber, Skype, Messenger профил или такъв в друга комуникационна платформа.