Opel укрепва задграничния си бизнес

Opel укрепва задграничния си бизнес

Opel продължава да следва последователно експортната си офанзива за износ на продукцията на марката на пазарите извън Европа, възползвайки се от предимствата на глобалната мрежа от производствени звена на Groupe PSA. Както бе обявено днес, още през тази година моделите на Opel ще бъдат произвеждани и в завода в Намибия. С тази стъпка марката Opel ще засили още повече присъствието си в Южна Африка.

Като първа стъпка в тази насока, Opel ще започне производството на своя SUV модел Grandland X в Уолвис Бей, Намибия чрез монтаж на т.нар. полуготови комплекти SKD (Semi Knocked Down) през втората половина на 2018 година. На по-късен етап ще последва и производството на други продукти на марката.

Groupe PSA и Namibia Development Corporation (NDC) създадоха съвместно предприятие за сглобяване на автомобили Opel и Peugeot в Уолвис Бей, Намибия. Годишният целеви обем на производството към 2020 година възлиза на над 5 000 автомобила.

Мащабната експортна офанзива е важна част от стратегическия план PACE! на Opel/Vauxhall, който ще подготви завръщането на компанията към трайна и устойчива рентабилност в резултатите. Целта на Opel е удвояване на продажбите в чужбина в периода до 2020 година, а за изпълнението й е необходимо към средата на следващото десетилетие 10% от обема на продажбите на Opel да се генерират извън Европа. За да постигне това, марката ще засили още повече присъствието си на 15-те експортни пазари в Азия, Африка и Южна Америка, където вече работи към днешна дата и ще навлезе на повече от 20 нови пазари за износ на продукцията си до 2022 година.

Последвайте каналите ни в:

Още от Моторни спортове

Виж всички

Водещи Новини

Видео акценти