BMW иска да разговаряш с автомобила си 25 февруари 2019 | 18:47
1434
1
BMW Group за пореден път революционизира взаимодействието между водача и неговия автомобил. По време на Mobile World Congress 2019 в Барселона (25 – 28 февруари 2019 г.) компанията ще представи BMW Natural Interaction. Новата система комбинира напредничаво управление с глас и разширено управление със жестове и разпознаване на поглед, като по този начин за пръв път дава възможност на истинска мултимодалност при управлението. Първите функции на BMW Natural Interaction ще се предлагат от 2021 година в BMW iNEXT.

Предпочитаният режим на управлението може да бъде избиран интуитивно според ситуацията и контекста. Гласовите команди, жестовете и насочеността на погледа се разпознават надеждно от автомобила, комбинират се и по този начин се реализира изразеното желание за управление.

Произнесените на глас указания се разпознават и обработват чрез Natural Language Understanding. Един интелигентен и самообучаващ се алгоритъм, който постоянно се модернизира, комбинира и интерпретира комплексните информации, след което автомобилът реагира съответствено. По този начин се създава мултимодално изживяване от взаимодействието, фокусирано върху желанията на водача.

Благодарение на комбинацията на различни модалности автомобилните функции могат да бъдат активирани по различен начин. В зависимост от предпочитанията, навиците си или конкретната ситуация водачът решава как би искал да взаимодейства. Ако в момента водачът разговаря, той ще избере жестове и поглед, ако погледът му е насочен към пътя, той ще избере гласови команди и жестове. По този начин например е възможно безконтактното отваряне и затваряне на прозорците или люка на покрива, регулировката на дюзите на вентилацията или избор на информация на контролния дисплей. Ако водачът иска да научи повече за управлението на своя автомобил, той може например да посочи бутоните и да попита за тяхната функционалност. Благодарение на разширеното разпознаване на жестове и високата степен на свързаност на автомобила възможностите за взаимодействие не се ограничават само до интериора на автомобила. Пътникът например за пръв път има възможност за взаимодействие с директното си обкръжение като сгради или паркинги. Чрез посочване с пръст или гласова команда се получават бързи и лесни отговори на сложни въпроси. "Каква е тази сграда? До колко часа ще е отворен магазинът? Как се казва този ресторант? Имам ли право да паркирам тук и колко ще ми струва".

В рамките на сложна Mixed-Reality симулация BMW представя на посетителите на Mobile World Congress 2019 възможностите за приложение, с които те директно ще могат да се насладят на свързаните с BMW Natural Interaction ползи за клиента. Реалистичното представяне се осъществява с помощта на специално оформена пространствена концепция и очила за виртуална реалност.

SPORTAL.BG Спортни новини

Коментирай



Няма коментари.


Авто Мания

Автосалон София 2019 – най-скъпите и най-достъпните експонати 15 октомври 2019 | 13:33
Близо 20 000 посетители на "Автосалон София 2019" само за първите 2 дни 15 октомври 2019 | 10:46
Да BRUMчиш е модерно - всичко, което искаш да знаеш за тротинетките 14 октомври 2019 | 16:46
Международният автомобилен салон София 2019 отвори врати (снимки) 11 октомври 2019 | 16:22
Фойерверк от новости при BMW, Mercedes и Volkswagen на Автосалон София 2019 03 октомври 2019 | 10:58
Визията се превръща в реалност - световна премиера на Volkswagen ID.3 11 септември 2019 | 18:09
Audi представя изцяло електрическия Audi e-tron и мощните SQ7 и SQ8 на Sofia Motor Show 11 октомври 2019 | 16:29
Горещи италиански спортисти дебютират на Автосалон София 2019 10 октомври 2019 | 18:33
Renault представи новите Clio, Zoe, Captur и Megane R.S. Trophy 10 октомври 2019 | 14:11
Българин ще защитава световната си титла в шофирането на камиони 10 октомври 2019 | 13:34
Sofia Motor Show 2019 предлага за всекиго по нещо 10 октомври 2019 | 13:16
Peugeot показва електрически автомобил, скутер и велосипед на Sofia Motor Show 10 октомври 2019 | 10:33
Електрическият Volvo XC40 с изцяло нова инфотейнмънт система 09 октомври 2019 | 15:23
Скания с мащабно роуд шоу на най-модерните камиони на метан 09 октомври 2019 | 11:30
И Ролс-Ройс ще бъде част от Sofia Motor Show 08 октомври 2019 | 18:40
Всички водещи производители се събират на Sofia Motor Show 08 октомври 2019 | 16:43
Вашите лични данни

Ние събираме и обработваме Вашите лични данни.

За осигуряване на правата ви по GDPR, молим за Вашето съгласие.

Ще използваме данните за осигуряване на по-доброто Ви преживяване на нашите сайтове.

Ако натиснете бутона Приемам всички, ще дадете съгласието си на нас и на всички трети страни, описани детайлно в Политиката за поверителност и Политиката за бисквитките.

Защо е необходимо моето съгласие?

НАСТРОЙКИ ЗА ПОВЕРИТЕЛНОСТ

  • Нормално функциониране на сайтовете
    Не е зададено

    Тези данни са стриктно необходими за нормалната работа на сайтовете и мобилните ни апликации. Чрез тях можем да удостоверим самоличността Ви като логнат потребители, да Ви покажем по-добре съдържанието, да заредим сайта по-бързо, да защитаваме сайтовете и Вас от посегателства.

    Такива данни например са данните от сесията Ви – информация дали сте логнат, кеширано съдържание и други.

    Тук попадат и данните, свързани с идентифицирането Ви във връзка с регистрация за използване на наша услуга.

  • За изпълнение на нашите услуги
    Не е зададено

    Някои от услугите ни, като електронната търговия, изискват да споделите с нас лични данни. Използваме ги за да можем да изпълним договора си с Вас, за продажба и доставка на предлаганите от нас стоки.

    Други предлагани от нас услуги са възможностите да добавяте новина, коментари, снимки или видеа. Използваме личните Ви данни, която ни дава възможност да Ви идентифицираме и при необходимост – да модерираме добавеното от Вас съдържание.

  • За измерване
    Не е зададено

    Събираме информация за Вашето използване на съдържанието и я комбинираме с предишно събрана, за да измерим, разберем и отчетем Вашето използване на услугите ни.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на реклами
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно налична, за да подберем и Ви доставим релевантна реклама и за да можем да измерим доставката и ефективността й. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите предишни интереси към подбрани реклами, обработка на данни за поведението Ви, когато рекламата Ви е била показана, колко често Ви се показват дадени реклами, къде и кога са Ви били показани, дали сте предприели действие свързано с рекламата, включително клик на рекламата и направена покупка.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на съдържание
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно събрана, за да подберем и Ви доставим релевантно съдържание и да измерим доставката и ефективността му. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите интереси към съдържанието, обработка на данни за показаното Ви съдържание, колко често или за колко време е било показано, дали сте предприели действие, свързано със съдържанието, включително клик на съдържанието.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За персонализация и профилиране
    Не е зададено

    Събираме и обработваме информация за използването на услугите ни за последващо сервиране на персонализирана реклама и/или съдържание в друг контекст, напр. други сайтове и мобилни апликации, след време.

    Типично, съдържанието и поведението Ви на сайта/мобилната апликации се използва за създаване на заключения за Вашите интереси, чрез които се управлява бъдещият избор на сервирани реклами и/или съдържание.

  • По възложение и за проекти на трети страни
    Не е зададено

    При конкретни проекти по възложение на трети страни събираме Ваши лични данни, които им споделяме за осъществяване целите на проектите им. Детайлна информация за целите може да намерите в Общите условия на всеки конкретен проект, който ще Ви бъдат предоставени за получаване на Вашето съгласие.

    Понякога използваме личните ви данни, за да Ви информираме за игри и промоционални оферти на Спортал и/или на трети страни – Партньори на Спортал.

    За изпълнение на тази цел, събираме Ваши лични данни, за да Ви информираме за наши или на трети страни, наши партньори, инициативи, промоции, игри, оферти и други.

    За всички описани по-горе цели можем да използваме инструменти на трети страни.

  • За Директен маркетинг
    Не е зададено

    За да Ви изпращаме винаги актуална и полезна информация за нашите инициативи, събираме данни като адрес на електронна поща или друг начин за контакт с Вас – Viber, Skype, Messenger профил или такъв в друга комуникационна платформа.