BMW преизпълни плана за електрическата си мобилност 25 юни 2019 | 17:56
1023
0

Напълно заредена, докато ускорява по своята Future Highway 2025, BMW Group регулира честотата, за да ускори своята програма за разширяване на електрическата мобилност. Компанията ще постигне целта си от общо 25 електрифицирани модела през 2023 година - две години по-рано от обявеното. Благодарение на гъвкавите автомобилни архитектури за напълно електрическите,  plug-in хибридните задвижвания и задвижванията с двигател с вътрешно горене компанията ще може да отговори бързо на променящите се условия. Повече от половината от 25-те модела ще бъдат напълно електрически.

Като част от новия комуникационен формат #NEXTGen BMW Group представя следващото поколение на мобилността и следващите си стъпки в тази посока. BMW Vision M NEXT ни позволява да видим как ще изглежда динамичното бъдеще на марката BMW под формата на вълнуващ електрифициран спортен автомобил. BMW Vision M NEXT е ясно насочено към човека, който шофира автомобила, и е оборудвано с интелигентни технологии, които да го превърнат в ултимативния водач. BMW Motorrad Vision DC Roadster представя бъдещето на BMW Motorrad с алтернативна форма на задвижване. Този изключително емоционален мотоциклет запазва идентичността и емблематичния външен вид на BMW Motorrad, но предлага и една нова форма на радост от шофирането.

BMW Group: пионер на електрическата мобилност

Като лидер на електрическата мобилност BMW Group вече е водещ доставчик на електрифицирани автомобили. До края на 2019 г. компанията иска да има повече от половин милион автомобила с напълно електрически или plug-in хибридни задвижвания по пътищата. В рамките на две години компанията ще предлага 5 напълно електрически серийни автомобила: освен BMW i3, от което досега са произведени над 150 000 екземпляра, през тази година в завода в Оксфорд (Великобритания) ще стартира производството на напълно електрическото MINI. През 2020 година то ще бъде последвано от напълно електрическото BMW iX3 от Шънян (Китай), както и BMW iNEXT, което ще се произвежда в Динголфинг (Германия), и BMW i4 от завода в Мюнхен (Германия).

Заедно с голямата си гама от plug-in хибриди BMW Group има най-обширното потфолио от електрифицирани автомобили на пазара. На автомобилното изложение в Женева през тази година бе представена модернизираната и разширена гама от plug-in хибридни версии на BMW Серия 3, BMW Серия 7 и BMW Х3 plug-in хибрид. Няколко седмици по-късно по време на Shanghai Auto Show бе представено и новото BMW Х1 с дълго  междуосие, което ще се произвежда локално за китайския пазар. По-късно това лято ще бъдат въведени на пазара и plug-in хибридните версии на BMW Серия 5 и BMW Серия 2 Актив Турър с технология от ново поколение и по-дълъг електрически пробег. През следващата година те ще бъдат последвани от BMW X1 и BMW Серия 3 Туринг като plug-in хибридни модели. Това разнообразие от концепции за електрифицирано задвижване подчертава значението на технологичната откритост по пътя към устойчивата мобилност.

BMW Group винаги е насърчавала мобилността с нулеви емисии и се застъпва за нейната ефективна подкрепа. Изискванията към мобилността на бъдещето обаче ще бъдат многостранни. Няма да има само едно решение, което да отговаря на нуждите от мобилност на всички клиенти по целия свят. Хората, живеещи в селските райони, например, се нуждаят от различни технологични решения за мобилност от тези в градовете.

BMW eDrive Zones серийни при plug-in хибридите от 2020 година

Ефективната роля, която могат да играят plug-in хибридите за постигане на мобилност с нулеви емисии в градовете се демонстрира от функцията BMW eDrive Zones, която ще бъде серийна при BMW plug-in хибридите от 2020 г.: в градовете, които са определили “зелени зони” само за шофиране с нулеви емисии, технологията geofencing ще позволява те да бъдат разпознавани автоматично. Когато автомобилът навлезе в една от тези зони, той автоматично ще превключва в чисто електрически режим. По този начин BMW проправя пътя за plug-in, които ще могат да имат същите права за достъп до зелените зони като напълно електрическите автомобили, след като се държат по същия начин в тези зони.

Тази нова форма на работна стратегия значително повишава потенциала за понижаване на емисиите на plug-in хибридните автомобили. Увеличаването на дела на електрическото шофиране не само ще повиши ефективността, но и ще позволи понижаването на разходите на клиентите – особено при шофиране в града. След раждането на тази идея първият реален тест за функцията BMW eDrive Zones бе пилотният проект на BMW Group “Electric City Drive”, проведен съвместно с град Ротердам и местния университет Erasmus.

Коментирай



Няма коментари.


Авто Мания

Два електромобила и CUV дебютират на Автосалон София 2019 за KIA 18 септември 2019 | 13:40
Scania помага на клиентите си да намалят вредните емисии в атмосферата 17 септември 2019 | 15:32
Cupra и първият електромобил на Opel ще дебютират на Автомобилен салон София 2019 17 септември 2019 | 15:17
Визията се превръща в реалност - световна премиера на Volkswagen ID.3 11 септември 2019 | 18:09
Audi S6 и S7 за първи път в TDI вариант с електрически задвижван компресор 15 април 2019 | 14:18
България е първата спирка от европейската обиколка на "Камионът на годината" 05 април 2019 | 17:23
За първи път на Автосалон София 2019: оборудване на "Пътна полиция" 13 септември 2019 | 11:48
SUV специално проектиран за 21-ви век: Новият Land Rover Defender 11 септември 2019 | 13:05
BMW представиха i Hydrogen NEXT във Франкфурт 10 септември 2019 | 18:25
Естетическа есенция: BMW Concept 4 10 септември 2019 | 16:17
Великолепният Lamborghini Sián 09 септември 2019 | 09:47
Една достолепна годишнина - MINI стана на 60 05 септември 2019 | 16:42
Първият сериен електромобил на MINI с премиера във Франкфурт 03 септември 2019 | 15:38
Електрическият Volkswagen ID.3 ще дебютира във Франкфурт 03 септември 2019 | 11:21
KIA представя високо ефективни хибридни версии на XCeed и Ceed SW 02 септември 2019 | 18:01
Skoda, Toyota и Kia на Автосалон София 2019 06 септември 2019 | 09:30
Вашите лични данни

Ние събираме и обработваме Вашите лични данни.

За осигуряване на правата ви по GDPR, молим за Вашето съгласие.

Ще използваме данните за осигуряване на по-доброто Ви преживяване на нашите сайтове.

Ако натиснете бутона Приемам всички, ще дадете съгласието си на нас и на всички трети страни, описани детайлно в Политиката за поверителност и Политиката за бисквитките.

Защо е необходимо моето съгласие?

НАСТРОЙКИ ЗА ПОВЕРИТЕЛНОСТ

  • Нормално функциониране на сайтовете
    Не е зададено

    Тези данни са стриктно необходими за нормалната работа на сайтовете и мобилните ни апликации. Чрез тях можем да удостоверим самоличността Ви като логнат потребители, да Ви покажем по-добре съдържанието, да заредим сайта по-бързо, да защитаваме сайтовете и Вас от посегателства.

    Такива данни например са данните от сесията Ви – информация дали сте логнат, кеширано съдържание и други.

    Тук попадат и данните, свързани с идентифицирането Ви във връзка с регистрация за използване на наша услуга.

  • За изпълнение на нашите услуги
    Не е зададено

    Някои от услугите ни, като електронната търговия, изискват да споделите с нас лични данни. Използваме ги за да можем да изпълним договора си с Вас, за продажба и доставка на предлаганите от нас стоки.

    Други предлагани от нас услуги са възможностите да добавяте новина, коментари, снимки или видеа. Използваме личните Ви данни, която ни дава възможност да Ви идентифицираме и при необходимост – да модерираме добавеното от Вас съдържание.

  • За измерване
    Не е зададено

    Събираме информация за Вашето използване на съдържанието и я комбинираме с предишно събрана, за да измерим, разберем и отчетем Вашето използване на услугите ни.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на реклами
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно налична, за да подберем и Ви доставим релевантна реклама и за да можем да измерим доставката и ефективността й. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите предишни интереси към подбрани реклами, обработка на данни за поведението Ви, когато рекламата Ви е била показана, колко често Ви се показват дадени реклами, къде и кога са Ви били показани, дали сте предприели действие свързано с рекламата, включително клик на рекламата и направена покупка.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на съдържание
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно събрана, за да подберем и Ви доставим релевантно съдържание и да измерим доставката и ефективността му. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите интереси към съдържанието, обработка на данни за показаното Ви съдържание, колко често или за колко време е било показано, дали сте предприели действие, свързано със съдържанието, включително клик на съдържанието.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За персонализация и профилиране
    Не е зададено

    Събираме и обработваме информация за използването на услугите ни за последващо сервиране на персонализирана реклама и/или съдържание в друг контекст, напр. други сайтове и мобилни апликации, след време.

    Типично, съдържанието и поведението Ви на сайта/мобилната апликации се използва за създаване на заключения за Вашите интереси, чрез които се управлява бъдещият избор на сервирани реклами и/или съдържание.

  • По възложение и за проекти на трети страни
    Не е зададено

    При конкретни проекти по възложение на трети страни събираме Ваши лични данни, които им споделяме за осъществяване целите на проектите им. Детайлна информация за целите може да намерите в Общите условия на всеки конкретен проект, който ще Ви бъдат предоставени за получаване на Вашето съгласие.

    Понякога използваме личните ви данни, за да Ви информираме за игри и промоционални оферти на Спортал и/или на трети страни – Партньори на Спортал.

    За изпълнение на тази цел, събираме Ваши лични данни, за да Ви информираме за наши или на трети страни, наши партньори, инициативи, промоции, игри, оферти и други.

    За всички описани по-горе цели можем да използваме инструменти на трети страни.

  • За Директен маркетинг
    Не е зададено

    За да Ви изпращаме винаги актуална и полезна информация за нашите инициативи, събираме данни като адрес на електронна поща или друг начин за контакт с Вас – Viber, Skype, Messenger профил или такъв в друга комуникационна платформа.