Интересни премиери и акцент върху алтернативните задвижвания на Автосалон София 2019 04 юли 2019 | 11:31
532
1
Само месец след провеждането на най-голямото международно автомобилно изложение на Стария континент – IAA във Франкфурт на Майн в средата на септември, модният подиум се мести в Интер Експо Център, където ще бъдат показани всички най-нови достижения на световната автомобилна индустрия. За 10 дни София ще се превърне в автомобилната столица на Европа и ще привлече всички, които обичат и се интересуват от коли - любители и запалянковци, журналисти, бизнесмени, специалисти от бранша. При това не само от България, а и от всички страни в региона, понеже това е най-мащабният автомобилен салон на Балканския полуостров. Изложението традиционно е част от официалния календар на Международната организация на автомобилните производители (OICA), който включва едва дванайсет изложения по света за годината.

Много премиери и две нови за българския пазар марки


Автомобилните производители ще покажат новите модели на над 36 автомобилни марки. Голяма част от премиерите ще бъдат показани за първи път на родна почва. Дебют ще отбележат и две изцяло нови за българския пазар марки – Mahindra и Cupra. Основаното в Индия през далечната 1947 година предприятие Mahindra има огромен опит в конструирането и производството на всъдеходи, както и на различен тип професионални машини. Един любопитен факт в тази връзка – Mahindra в момента е световен лидер в производството на трактори. Фирмата е представена у нас с три модела – дребосъка KUV100, 7-местния високопроходим модел XUV500 с предно или двойно задвижване, както и съвсем новия пикап Goa Plus. Cupra от своя страна отскоро е обособен самостоятелен бранд, който създава спортни модификации на основата на моделите на испанското подразделение на Volkswagen Group – Seat. На изложението ще бъде показан първият модел на новата марка – Cupra Ateca, снабден с двулитров бензинов турбодвигател с 300 кс и задвижване на четирите колела.

Акцент върху алтернативните задвижвания


Напълно в унисон с модерните тенденции в бранша, Автомобилен салон София 2019 тази година ще фокусира погледите към най-актуалните тенденции за преминаване към алтернативни видове задвижване – щандовете ще изобилстват от автомобили, задвижвани изцяло от електрическа енергия, Plug-in хибриди, които също изминават немалко километри с нулеви емисии, но гъвкаво разчитат и на ДВГ, самозареждащи се хибриди и меки хибриди. За момента ще си позволим да открехнем завесата към някои от най-очакваните премиери в света на автомобилите с алтернативно задвижване. Например изцяло електрическият модел Volkswagen ID.3, който обещава да постави началото на нова ера за германската марка. Или пък последната версия на най-продавания SUV в света Honda CR-V Hybrid. Както и обновената версия на добилия голяма популярност кросоувър Toyota C-HR, който занапред ще разполага с последното поколение хибридна система на японската компания. Надяваме се да видим и чисто новия, вече хибриден вариант на Subaru XV. Разбира се, това е съвсем малка част от предстоящото множество от дългоочаквани премиери, за които ще имаме удоволствието да ви разказваме в дните до началото на изложението.

По традиция, подобаващо място на изложението имат и производителите и търговците на гаражно оборудване, резервни части, гуми, масла, автоаксесоари, охранителни системи, аудио системи, както и лизингови компании, банки, застрахователи и т.н.

Един късметлия ще спечели чисто нов автомобил на стойност до 36 000 лв.


Тази година са подготвени много съпътстващи атракции, забавления, приятни изненади и награди за посетителите. Освен удоволствието да видят, да тестват някои от 70-те подготвени експоната, а защо не и да закупят при подобрени условия някой от последните модели автомобили, всеки от посетителите на изложението ще има и страхотния шанс да си тръгне с чисто нова кола. За целта човек трябва просто да е попълнил анкетна карта, да е посочил избора си и да има много късмет. Тази година изборът ще бъде между 10 различни модела от 10 различни марки, като цената на най-скъпия автомобил, който може да бъде спечелен, достига до 36 000 лева.
SPORTAL.BG Спортни новини

Добави коментар Коментари (1)

Source (Гост) 1 отговор
05 юли 2019 | 14:41

Carsmind Рейтинг: 1 0

Авто Мания

Награди на четири колела очакват посетителите на Sofia Motor Show 2019 18 октомври 2019 | 17:39
Българин с награда за най-бърза смяна на гума на камион в света (видео) 17 октомври 2019 | 14:00
Множество новости от всички класове на Автосалон София 2019 17 октомври 2019 | 11:56
Автосалон София 2019 – най-скъпите и най-достъпните експонати 15 октомври 2019 | 13:33
Фойерверк от новости при BMW, Mercedes и Volkswagen на Автосалон София 2019 03 октомври 2019 | 10:58
Визията се превръща в реалност - световна премиера на Volkswagen ID.3 11 септември 2019 | 18:09
Близо 20 000 посетители на "Автосалон София 2019" само за първите 2 дни 15 октомври 2019 | 10:46
Да BRUMчиш е модерно - всичко, което искаш да знаеш за тротинетките 14 октомври 2019 | 16:46
Audi представя изцяло електрическия Audi e-tron и мощните SQ7 и SQ8 на Sofia Motor Show 11 октомври 2019 | 16:29
Международният автомобилен салон София 2019 отвори врати (снимки) 11 октомври 2019 | 16:22
Горещи италиански спортисти дебютират на Автосалон София 2019 10 октомври 2019 | 18:33
Renault представи новите Clio, Zoe, Captur и Megane R.S. Trophy 10 октомври 2019 | 14:11
Българин ще защитава световната си титла в шофирането на камиони 10 октомври 2019 | 13:34
Sofia Motor Show 2019 предлага за всекиго по нещо 10 октомври 2019 | 13:16
Peugeot показва електрически автомобил, скутер и велосипед на Sofia Motor Show 10 октомври 2019 | 10:33
Електрическият Volvo XC40 с изцяло нова инфотейнмънт система 09 октомври 2019 | 15:23
Вашите лични данни

Ние събираме и обработваме Вашите лични данни.

За осигуряване на правата ви по GDPR, молим за Вашето съгласие.

Ще използваме данните за осигуряване на по-доброто Ви преживяване на нашите сайтове.

Ако натиснете бутона Приемам всички, ще дадете съгласието си на нас и на всички трети страни, описани детайлно в Политиката за поверителност и Политиката за бисквитките.

Защо е необходимо моето съгласие?

НАСТРОЙКИ ЗА ПОВЕРИТЕЛНОСТ

  • Нормално функциониране на сайтовете
    Не е зададено

    Тези данни са стриктно необходими за нормалната работа на сайтовете и мобилните ни апликации. Чрез тях можем да удостоверим самоличността Ви като логнат потребители, да Ви покажем по-добре съдържанието, да заредим сайта по-бързо, да защитаваме сайтовете и Вас от посегателства.

    Такива данни например са данните от сесията Ви – информация дали сте логнат, кеширано съдържание и други.

    Тук попадат и данните, свързани с идентифицирането Ви във връзка с регистрация за използване на наша услуга.

  • За изпълнение на нашите услуги
    Не е зададено

    Някои от услугите ни, като електронната търговия, изискват да споделите с нас лични данни. Използваме ги за да можем да изпълним договора си с Вас, за продажба и доставка на предлаганите от нас стоки.

    Други предлагани от нас услуги са възможностите да добавяте новина, коментари, снимки или видеа. Използваме личните Ви данни, която ни дава възможност да Ви идентифицираме и при необходимост – да модерираме добавеното от Вас съдържание.

  • За измерване
    Не е зададено

    Събираме информация за Вашето използване на съдържанието и я комбинираме с предишно събрана, за да измерим, разберем и отчетем Вашето използване на услугите ни.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на реклами
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно налична, за да подберем и Ви доставим релевантна реклама и за да можем да измерим доставката и ефективността й. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите предишни интереси към подбрани реклами, обработка на данни за поведението Ви, когато рекламата Ви е била показана, колко често Ви се показват дадени реклами, къде и кога са Ви били показани, дали сте предприели действие свързано с рекламата, включително клик на рекламата и направена покупка.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на съдържание
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно събрана, за да подберем и Ви доставим релевантно съдържание и да измерим доставката и ефективността му. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите интереси към съдържанието, обработка на данни за показаното Ви съдържание, колко често или за колко време е било показано, дали сте предприели действие, свързано със съдържанието, включително клик на съдържанието.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За персонализация и профилиране
    Не е зададено

    Събираме и обработваме информация за използването на услугите ни за последващо сервиране на персонализирана реклама и/или съдържание в друг контекст, напр. други сайтове и мобилни апликации, след време.

    Типично, съдържанието и поведението Ви на сайта/мобилната апликации се използва за създаване на заключения за Вашите интереси, чрез които се управлява бъдещият избор на сервирани реклами и/или съдържание.

  • По възложение и за проекти на трети страни
    Не е зададено

    При конкретни проекти по възложение на трети страни събираме Ваши лични данни, които им споделяме за осъществяване целите на проектите им. Детайлна информация за целите може да намерите в Общите условия на всеки конкретен проект, който ще Ви бъдат предоставени за получаване на Вашето съгласие.

    Понякога използваме личните ви данни, за да Ви информираме за игри и промоционални оферти на Спортал и/или на трети страни – Партньори на Спортал.

    За изпълнение на тази цел, събираме Ваши лични данни, за да Ви информираме за наши или на трети страни, наши партньори, инициативи, промоции, игри, оферти и други.

    За всички описани по-горе цели можем да използваме инструменти на трети страни.

  • За Директен маркетинг
    Не е зададено

    За да Ви изпращаме винаги актуална и полезна информация за нашите инициативи, събираме данни като адрес на електронна поща или друг начин за контакт с Вас – Viber, Skype, Messenger профил или такъв в друга комуникационна платформа.